5 Şubat 2017 Pazar

FERHAT GÖÇER AŞKIN MEVSİMİ OLMAZ Kİ SÖZLERİ

ferhat-gocer
FERHAT GÖÇER-AŞKIN MEVSİMİ OLMAZ Kİ ŞARKISI

Seni ben içime
Öyle beklemişim ki
Ölürüm nefesine
Sarıp sarmala beni
Güzelim gül tenine
Bir daha düşermiyiz ki bilmem
Sevdanın böylesine

Seni hangi yıldız gönderdi
Hoş geldin canım şu göğüme
Seni yıllarca aramıştım
Anlamsız bomboş o gözlerde
Zamanı değil deme bana
Aşkın mevsimi olmaz ki
Aşkın mevsimi olmaz ki

Seni ben içime
Öyle beklemişim ki
Ölürüm nefesine
Sarıp sarmala beni
Güzelim gül tenine
Bir daha düşermiyiz ki bilmem
Sevdanın böylesine

Seni hangi bulut gönderdi
Yağmurun buyur yağ tenime
Seni yıllarca aramıştım
Kurumuş susuz o çöllerde
Zamanı değil deme bana
Aşkın mevsimi olmaz ki
Aşkın mevsimi olmaz ki
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Seni ben içime
Öyle beklemişim ki
Ölürüm nefesine
Sarıp sarmala beni
Güzelim gül tenine
Bir daha düşermiyiz ki bilmem
Sevdanın böylesine

Söz - Müzik: Gökhan Örs

Hiç yorum yok: